dinsdag, april 17, 2007

This just in (3)

Ik zal eerlijk zijn: het verbaast mij dat u dit leest. Bijna drie maanden geen nieuw bericht en dan toch terugkomen in de hoop op een verzetje. Hulde! En niet onbelangrijk: uw doorzettingsvermogen wordt beloond. Want er is nieuws, nieuws van het front. Vanaf heden, of liever gezegd sinds vorige week, kunt u mijn verrichtingen ook volgen op Panzerfaust.

Nu hoor ik u denken: maar hoe zit het dan met Sargasso?! En nu we toch bezig zijn: hoe zit het met Toespelingen?!

Laat ik open kaart met u spelen. Op Toespelingen zal het voorlopig wel angstvallig stil blijven, een beetje zoals de afgelopen maanden dus. Op Sargasso zal mijn blogfrequentie echter niet bijster veel afnemen. Dat is althans mijn bedoeling. Waarom dan mijn vleugels uitslaan naar Panzerfaust? Daarom! Omdat het niet altijd of of is in het leven, je hoeft niet altijd te kiezen, je kan ook gewoon van twee walletjes eten. Echt, probeer het maar eens.

Mijn leestip voor de komende tijd is dus: houd Panzerfaust en Sargasso in de gaten. Maar dat deed u natuurlijk al. Toch?

Geen opmerkingen: